Przetarg nieograniczony PN/5/18

Wojewódzki Urząd Pracy: „KOMPLEKSOWE ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNYCH SESJI DORADCZYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POZAKONKURSOWEGO
PN.: PRACA Z EURESEM - TWOIM SUKCESEM!” .
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL)

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. ul. Kościuszki 30 , 40048 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, e-mail mnowak@poczta.wup-katowice.pl, faks
 Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „KOMPLEKSOWE ZORGANIZOWANIE
I PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNYCH SESJI DORADCZYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POZAKONKURSOWEGO PN.: PRACA Z EURESEM - TWOIM SUKCESEM!” .
Numer referencyjny: PN/5/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie: – indywidualnych sesji poradnictwa zawodowego w zakresie autoprezentacji oraz aktywnego poszukiwania pracy w UE/EOG lub Szwajcarii, – indywidualnych sesji doradztwa biznesowego w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w UE/EOG lub Szwajcarii, – indywidualnych sesji poradnictwo psychologicznego w zakresie radzenia sobie ze stresem (w związku ze zmianą kraju, pracy, rozłąką, "szok kulturowy"), dla uczestników projektu pozakonkursowego pn.: Praca z EURESem - Twoim sukcesem! współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1. Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu, Poddziałanie 7.1.4 Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia - projekty pozakonkursowe EURES. Projekt jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy
w Katowicach Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2020 r. Miejsce realizacji zamówienia: centrum miasta Katowice, lokalizacja sal w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd środkami publicznego transportu zbiorowego. Realizacja zamówienia powinna być zlokalizowana w odległości maksymalnie 1,5 km od dworca PKP w Katowicach. Przy ocenie czy sala szkoleniowa zaoferowana przez Wykonawcę spełnia wymagania dotyczące maksymalnej odległości 1,5 km od dworca PKP w Katowicach, wykorzystana zostanie następująca metoda liczenia odległości: Na stronie http://www.mapy.google.pl w pasku „Wyszukaj w Mapach Google” należy wpisać na „Plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej Katowice”, następnie
w pasku bocznym należy wpisać adres sali szkoleniowej. Należy zaznaczyć pozycję Pieszo i nacisnąć przycisk „WYZNACZ TRASĘ”. W indywidualnych sesjach doradczych wezmą udział osoby bezrobotne, zamieszkujące teren województwa śląskiego, zamierzające podjąć pracę za granicą - uczestnicy projektu pozakonkursowego Praca z EURESem - Twoim sukcesem!. Rekrutacji uczestników projektu dokona Zamawiający. Sesje odbywać się będą od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00 - 20:00. Dokładny termin i godzina realizacji usługi zostanie ustalony po uprzednim indywidualnym (telefonicznym lub mailowym) umówieniu spotkania prowadzącego z uczestnikiem projektu. Plan ustalonych spotkań na następny tydzień Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu wg wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, mailem na adres projekt-eures@wup-katowice.pl do godziny 14:00 w każdy piątek poprzedzający kolejny tydzień. Wzory dokumentacji potwierdzającej realizację indywidualnych usług doradczych Zamawiający przekaże Wykonawcy e-mailem,
w formie plików edytora tekstu, w dniu zawarcia umowy. Zakres merytoryczny usług: Ramowy zakres tematyczny Indywidualnego poradnictwa zawodowego w zakresie autoprezentacji oraz aktywnego poszukiwania pracy
w UE/EOG lub Szwajcarii będzie obejmował co najmniej następujące zagadnienia: a) definicja pracodawcy zagranicznego, umowa z pracodawcą zagranicznym, kwestie podatkowe i ubezpieczeniowe podczas pracy za granicą, dokumenty aplikacyjne - przygotowanie CV w formacie EUROPASS i listu motywacyjnego (2 godziny), b) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą (2 godziny), c) zasady, metody i techniki autoprezentacji (2 godziny). Program ramowy usługi zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji. Następnie zostanie dostosowany do indywidualnych potrzeb merytorycznych każdego z uczestników usługi. Każda usługa będzie prowadzona aktywnymi metodami tj. przy wykorzystaniu metod angażujących uczestników. Wykonawca we współpracy z każdym uczestnikiem poradnictwa przygotuje i przekaże Zamawiającemu - jako produkt finalny zrealizowanej usługi - życiorys zawodowy (CV) każdego z uczestników warsztatów w formacie EUROPASS (w formie elektronicznej). Ramowy zakres tematyczny Indywidualnego doradztwa biznesowego
w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w UE/EOG lub Szwajcarii będzie obejmował
6 godzin na uczestnika i będzie zawierał co najmniej następujące zagadnienia: a) podstawy prawne podejmowania działalności gospodarczej w krajach Unii Europejskiej/EOG i Szwajcarii: - możliwości wynikające ze swobód jednolitego rynku europejskiego, - formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej,
b) wymagania formalno-prawne prowadzenia działalności za granicą oraz ograniczenia w wykonywaniu działalności, c) zasady odprowadzania składek społecznych z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej,
d) podatki dochodowe i podatek VAT, e) kwalifikacje zawodowe Przed rozpoczęciem sesji indywidualnego poradnictwa zawodowego doradca biznesowy przeprowadzi badanie potrzeb każdego z odbiorców usługi. Program ramowy usługi zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji. Następnie program zostanie dostosowany do indywidualnych potrzeb merytorycznych każdego z uczestników usługi. Ramowy zakres tematyczny Indywidualnego poradnictwa psychologicznego w zakresie radzenia sobie ze stresem (w związku ze zmianą kraju, pracy, rozłąką, "szok kulturowy") będzie obejmował co najmniej następujące zagadnienia: a) lęk związany ze zmianą otoczenia – podróż, przeprowadzka i zamieszkanie za granicą (1 godzina), b) stres związany z podjęciem pracy za granicą – zmiana środowiska, obawy przed problemami z komunikacją
 (1 godzina), c) kwestie rozłąki z rodziną, szok kulturowy (1 godzina), Przed rozpoczęciem sesji indywidualnego poradnictwa psychologicznego psycholog przeprowadzi badanie potrzeb każdego z odbiorców usługi. Program ramowy usługi zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji. Następnie program zostanie dostosowany do indywidualnych potrzeb merytorycznych każdego z uczestników usługi. Każda usługa będzie prowadzona aktywnymi metodami tj. przy wykorzystaniu metod angażujących uczestników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 85312320-8

Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 93100,85
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-01-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1065 z póżn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Dokument lub dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. 2) wykaże, że posiada aktualny certyfikat potwierdzający wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia zgodnie z art. 18 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1065 z póżn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie aktualnego certyfikatu potwierdzającego wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia. Dokument lub dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
 Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunków, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 8 osobami wskazanymi jako trenerzy, które będą prowadzić indywidualne formy wsparcia (3 doradców zawodowych, 3 psychologów, 2 doradców biznesowych). Każdy z trenerów musi spełniać łącznie kryteria:
a. Posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. b. Legitymować się przeprowadzeniem co najmniej 200 godzin indywidualnych sesji doradczych dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert jako wskazany specjalista. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię i nazwisko co najmniej 8 osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako trenerzy, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia (wskazanie wykonanych minimum 200 godzin indywidualnych sesji doradczych dla osób dorosłych, z podaniem daty realizacji usługi, liczby wykonanych godzin oraz nazwą jednostki, dla której prowadził dany trener usługę indywidualnej sesji doradczej) w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert. Niewykazanie spełnienia w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
 o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika Nr 6 do SIWZ;
2. Aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
3. Aktualnego certyfikatu potwierdzającego wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 14.6 SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.4., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane
w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
 Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:




IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
Cena    60,00
Doświadczenie trenera doradcy zawodowego 1     5,00
Doświadczenie trenera doradcy zawodowego 2     5,00
Doświadczenie trenera doradcy zawodowego 3     5,00
Doświadczenie trenera psychologa 1     5,00
Doświadczenie trenera psychologa 2     5,00
Doświadczenie trenera psychologa 3     5,00
Doświadczenie trenera doradcy biznesowego 1     5,00
Doświadczenie trenera doradcy biznesowego 2     5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna
 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie:
1) Trenera wskazanego do prowadzenia indywidualnych form wsparcia; Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę trenera bądź innej okoliczności dot. trenera (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie do prowadzenia zajęć. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany trenera wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz
z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Wykładowcy w zastępstwie. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w/w personelu zostały określone w SIWZ w pkt. 6.2.3).
2) Miejsca realizacji zamówienia (lokalizacja sal przeznaczonych na indywidualne usługi doradcze); Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy zdarzeń losowych
w trakcie realizacji umowy. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany miejsca realizacji indywidualnych usług doradczych wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji nowego adresu miejsca realizacji zamówienia zgodnie
z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2018-07-02, godzina: 11:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


Z up. Dyrektora
 Wojewódzkiego Urzędu Pracy
 w Katowicach
 / - / Tomasz Górski
 Wicedyrektor



Katowice, dnia 22.06.2018 r.

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Załączniki w wersji edytowalnej
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 1 MB
Wytworzył:
(2018-06-22)
Udostępnił:
Anna Galon
(2018-06-22 14:23:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku SIWZ
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 1 MB
Wytworzył:
(2018-06-22)
Udostępnił:
Anna Galon
(2018-06-22 14:23:02)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
(2018-06-22)
Udostępnił:
Anna Galon
(2018-06-22 14:17:48)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki