Praca w kraju

Wojewódzkie urzędy pracy zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy mogą realizować działania w zakresie pośrednictwa pracy wyłącznie o zasięgu ponadpowiatowym  i we współpracy z właściwymi powiatowymi urzędami pracy. 

Pracodawcy dokonują zgłoszenia wolnego miejsca pracy w jednym powiatowym urzędzie pracy, właściwym ze względu na siedzibę firmy lub miejsce wykonywania pracy lub w dowolnie wybranym przez siebie urzędzie. Ofertę można złożyć również elektronicznie za pośrednictwem strony https://www.praca.gov.pl
Poniżej załączono instrukcję dotyczącą elektronicznego zgłoszenia oferty pracy do powiatowego urzędu pracy.

Oferty pracy zgłaszane przez pracodawców do powiatowych urzędów pracy w całym kraju rejestrowane są w Centralnej Bazie Ofert Pracy, ogólnodostępnej na stronie: www.psz.praca.gov.pl.

Załącznik:
Instrukcja dotycząca zgłoszenia oferty pracy do powiatowego urzędu pracy

 

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku instrukcja wprowadzanie oferty pracy
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 389 KB
Wytworzył:
Udostępnił:
Marcin Brzoska
(2022-05-24 13:21:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Joanna Stokłosa
(2022-05-16)
Udostępnił:
Krzysztof Kwaśnik
(2004-01-30 08:41:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Marcin Brzoska
(2022-05-24 13:27:24)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki