Przetarg nieograniczony PN/1/18
Wojewódzki Urząd Pracy: WYDANIE BIULETYNU INFORMACYJNEGO WUP
W KATOWICACH KOLPORTOWANEGO JAKO DODATEK DO DZIENNIKA
O ZASIĘGU REGIONALNYM, PRODUKCJA FILMÓW PORADNIKOWO-PROMOCYJNYCH ORAZ KAMPANIA PROMOCYJNA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL) oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (POWER)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. ul. Kościuszki 30 , 40048 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska,
tel. 0 32 757 33 61, e-mail mnowak@poczta.wup-katowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDANIE BIULETYNU INFORMACYJNEGO WUP W KATOWICACH KOLPORTOWANEGO JAKO DODATEK DO DZIENNIKA O ZASIĘGU REGIONALNYM, PRODUKCJA FILMÓW PORADNIKOWO-PROMOCYJNYCH ORAZ KAMPANIA PROMOCYJNA
W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Numer referencyjny: PN/1/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Wydanie Biuletynu Informacyjnego WUP w Katowicach kolportowanego jako dodatek do dziennika o zasięgu regionalnym, produkcja filmów poradnikowo-promocyjnych oraz kampania promocyjna w mediach społecznościowych. I.Cel zamówienia: informowanie o zagadnieniach związanych
z szeroko pojętym rynkiem pracyi działaniach finansowanych z Funduszu Pracy, zagadnieniach związanych z wdrażaniem Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 (w tym możliwościach wsparcia i efektach realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego).II. Odbiorcy: mieszkańcy woj. śląskiego.III. Usługa obejmuje:
1. Cztery wydania Biuletynu Informacyjnego WUP w Katowicach kolportowanego jako dodatek (insert) do dziennika o zasięgu regionalnym wraz z e-publikacją. 2. Cztery odsłony kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych oraz produkcję 8 filmów poradnikowo-promocyjnych o długości min. 30 sekund max. 1 minuty przeznaczonych do emisji
w Internecie (zakłada się promocję 2 filmów wideo w ramach każdej z odsłon kampanii). IV. Szczegółowe założenia dotyczące wydania Biuletynu Informacyjnego WUP w Katowicach kolportowanego jako dodatek (insert) do dziennika o zasięgu regionalnym. Zakres usługi: 1)
4 wydania drukowane oraz 4 numery e-publikacji z utrzymaniem na serwerze oraz opieką techniczną na czas realizacji usługi.2) E-publikacja na urządzenia stacjonarne i mobilne każdego numeru z uwzględnieniem wersji off-line. 3) Do zadań Wykonawcy należeć będzie opracowanie graficzne (obróbka zdjęć i grafiki pozazdjęciowej) layoutu i zawartości każdego wydania; Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania każdego wydania biuletynu. Projekt graficzny Biuletynu musi uwzględniać logotypy zastosowane zgodnie z dokumentem „Podręcznik wnioskodawcy
i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”, „Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 (KIW)” oraz adresy stron internetowych – wup-katowice.pl, rpo.wup-katowice.pl oraz power.wup-katowice.pl. Wzór logotypów Zamawiajacy przekaże Wykonawcy.4) Skład, łamanie, korekta, wydruk biuletynu. 5) Prace dziennikarskie, redakcyjne i korektorskie niezbędne do wydania czterech numerów biuletynu, w tym obsługa dziennikarska obejmująca przygotowanie treści 12 stron każdego wydania biuletynu; treści do pozostałych stron Biuletynu dostarczy Zamawiający. 6) Kolportaż: insert do 4 wydań dziennika o zasięgu regionalnym tj. dziennika spełniającego łącznie następujące warunki: - płatny, - ukazujący się na terenie całego województwa śląskiego,- ukazujący się
w postaci drukowanej, - ukazujący się regularnie, co najmniej 5 razy w tygodniu, w tym co najmniej od poniedziałku do piątku, - wskaźnik czytelnictwa w regionie na poziomie co najmniej 2,9 % wskaźnika czytelnictwa cyklu sezonowego (na podstawie: Polskie Badania Czytelnictwa, za okres lipiec 2017 - grudzień 2017, www.pbc.pl). 7) W ramach każdego wydania Biuletynu minimum 18 tys. egzemplarzy kolportowanych będzie jako dodatek do gazety oraz dodatkowo 1000 egz. Biuletynu zostanie dostarczonych bezpośrednio do siedziby WUP w Katowicach w terminie 3 dni od dnia wydania - minimalny nakład jednego wydania łącznie to 19 tys. egz.; Usługa obejmuje dostarczenie do siedziby WUP w Katowicach 1000 egz. samego Biuletynu (insertu) bez gazety. Dodatek będzie pozostawał w dyspozycji WUP, do bezpośredniego kolportażu podczas spotkań i wydarzeń organizowanych przez Urząd. 8) Minimalny łączny nakład 4 wydań: 76 tys. egzemplarzy (w tym min. 72 tys. egz. kolportowane będzie jako dodatego do gazety a 4 tys. egz. zostanie dostarczone bezpośrednio do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach), 9) Wymagania techniczne: format min. A-4, kolorystyka 4+4, papier gazetowy 45 g/m2, objętość: 24 strony (łącznie z okładką), wkładka spięta zszywką. 10) Wykonawca wykorzysta nadany już numer ISSN, który Zamawiający posiada i udostępni dla wszystkich numerów biuletynu. 11) Zawartość merytoryczna Biuletynu Informacyjnego: uwzględniając źródła finansowania Biuletynu (tj. Fundusz Pracy, Pomoc Techniczna RPO WSL 2014-2020, Pomoc Techniczna PO WER) zawartość każdego wydania publikacji (24 strony) będzie poświęcona proporcjonalnie: a) zagadnieniom związanym z szeroko pojętym rynkiem pracy i działaniom finansowanym Funduszu Pracy – maksymalnie 13 stron, b) zagadnieniom związanym z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 – minimum 9,5 strony, c) zagadnieniom związanym z Programem Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój – minimum 1,5 strony. d) Wykonawca będzie odpowiadał za zawartość merytoryczną i treści 12 stron – publikowanych po akceptacji Zamawiającego. Treści zamieszczane na pozostałych 12 stronach dostarczy Wykonawcy Zamawiający. 12) Każde wydanie Biuletynu zostanie zrealizowane na podstawie makiety zawierającej tematy, podział na strony i wytyczne dotyczące artykułów, za których przygotowanie odpowiada Wykonawca. 13) Makieta zostanie przekazana Wykonawcy drogą mailową każdorazowo co najmniej 28 dni przed każdym wydaniem Biuletynu. 14) Kolejne wydania Biuletynu planowane są w terminach: a) I wydanie – do końca czerwca 2018 r., b) II wydanie – do końca września 2018 r., c) III wydanie – do końca października 2018 r., d) IV wydanie – do 10 grudnia 2018 r. 15) W terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu szczegółowy harmonogram 4 wydań Biuletynu Informacyjnego. Harmonogram może ulec zmianie za zgodą Zamawiającego. 16) Wydanie każdego Biluletynu w nakładzie wynikającym z umowy, jego kolportaż z gazetą i dostawa do siedziby WUP zostaną potwierdzone przez Wykonawcę protokołem zdawczo-odbiorczym dostarczonym do siedziby WUP w terminie 3 dni od dnia każdego wydania Biuletynu. V. Szczegółowe założenia dotyczące e-publikacji na urządzenia stacjonarne i mobilne: 1) Publikacja cyfrowa w technologii HTML5 lub innej zaproponowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, umożliwiająca przeglądanie wydawnictwa na wszystkich urządzeniach: mobilnych (smartfon, tablet, laptop) i stacjonarnych (komputer stacjonarny); efekt przewracanych strony jak w wydaniach papierowych. 2) Publikacje umieszczone na serwerze pozostającym w dyspozycji Wykonawcy zostaną przekazane w formie linku do zamieszczenia na stronach http://rpo.wup-katowice.pl, http://power.wup-katowice.pl oraz http://wupkatowice.praca.gov.pl/ oraz w formie off-line. 3) E-wydawnictwo pod względem zawartości spójne z wersją papierową. VI. Szczegółowe założenia dotyczące produkcji filmów poradnikowo-promocyjnych:1) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje 8 materiałów wideo o długości min. 30 sekund max. 1 minuty (np. wywiady
z ekspertami, relacje z wydarzeń w regionie,w tym konferencji czy eventów organizowanych przez WUP, tutoriale, succes story – historie osób, które skorzystały z funduszy unijnych). 2) Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji nagrań wideo (w tym kamera cyfrowa Full HD, oświetlenie, udźwiękowienie itp.) oraz ekipę mającej doświadczenie, w tym operatora, montażystę, osobę odpowiedzialną za profesjonalne udźwiękowieniei oświetlenie. 3) Materiały wideo będą realizowane każdorazowo na podstawie przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego briefu zawierającego informacje o wydarzeniu, w tym termin, miejsce, opis, scenariusz – punkty, które powinny znaleźć się w materiałach, uczestnicy wydarzenia do przeprowadzenia rozmów itp. Brief będzie przekazywany co najmniej na 5 dni przed terminem wydarzenia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla każdego
z powstałych filmów wideo audiodeskrypcji (napisów przedstawiających tekstową wersję tego, co słychać na wideo, tj. wypowiedzi oraz informacje niezbędne do zrozumienia treści). Tekst musi być czytelny, o odpowiednim kontraście i czasie wyświetlania. 5) Wymagana jest oprawa graficzna filmów w postaci belek z podpisami, czołówki/tyłówki (obowiązkowo muszą zostać uwzględnione logotypy FE), prostych grafik 2D (np. kluczowe zwroty, liczby, które padną w wypowiedziach). 6) Wykonawca zapewni oprawę muzyczną materiałów wideo. 7) Nagrania będą realizowane na terenie woj. śląskiego; max. 50% filmów wideo może wiązać się z realizacją nagrań w kilku lokalizacjach na terenie woj. śląskiego (np. 2-3). 8) Materiały wideo muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 9) Wykonawca przekaże dodatkowo Zamawiającemu filmy wideo w postaci plików komputerowych do umieszczenia na stronach internetowych (w tym także do zamieszczenia na profilu Biuletynu na Facebooku) oraz utrwalone na płycie DVD. 10) W terminie 7 dni od podpisania umowy zostanie ustalony harmonogram realizacji nagrań materiałów wideo. Harmonogram za zgodą Zamawiającego może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych (zmiana terminu wydarzenia, dostępność osób biorących udział w nagraniu). 11) Zakłada się opublikowanie 2 materiałów wideo w ramach każdej z 4 odsłon kampanii w mediach społecznościowych po każdym
z 4 wydań Biuletynu Informacyjnego. VII. Promocja w mediach społecznościowych:
1) Wykonawca przygotuje koncepcję (w tym stworzy teksty i niezbędne grafiki postów sponsorowanych) oraz przeprowadzi działania reklamowe na potrzeby kanału social media (Facebook) prowadzonego przez Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy,
w tym: a) 4 reklamy przekierowujące do wersji on-line Biuletynu Informacyjnego (po jednym dla każdego wydania) na stronie wupkatowice.praca.gov.pl; min: 500 przekierowań na
1 wydanie, łącznie min. 2000 przekierowań, max. 4000 przekierowań; b) min. 12 reklam przekierowyjących do konkretnych artykułów z Biuletynu Informacyjnego zamieszczonych dodatkowo przez Zamawiającego na stronach wupkatowice.praca.gov.pl, rpo.wup-katowice.pl lub power.wup-katowice.pl (po trzy posty dla każdego wydania), min: 500 przekierowań na jeden artykuł, łącznie min. 6000 przekierowań, max. 12000 przekierowań;
c) min. 8 reklam zawierających przygotowane filmy wideo (po jednym dla każdego filmu) przekierowujących w zależności od tematyki do stron: wupkatowice.praca.gov.pl, rpo.wup-katowice.pl lub power.wup-katowice.pl), min: 1000 obejrzeń każdego filmu (o długości min. 50% czasu trwania danego filmu), łącznie min. 8000 obejrzeń (o długości min. 50% czasu trwania danego filmu), max. 16000 obejrzeń; d) ww. wskaźniki w podpunktach od a) do c) po ostatnim wydaniu Biuletynu mogą zostać zrealizowane na niższym niż określone minimum poziomie ze względu na termin realizacji umowy i krótszy okres trwania kampanii w mediach społecznościowych, pod warunkiem jednak osiągnięcia wskaźników globalnie zagwarantowanych w trakcie całego czasu trwania umowy. Wskaźniki kampanii po ostatnim wydaniu Biuletynu nie mogą być jednak niższe niż 50% określonego minimum w każdym z podpunktów od a ) do c). 2) Zamawiający przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage’u Biuletynu Informacyjnego: https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy. 3) Działania promocyjne powinny być targetowane na grupę docelową: mieszkańcy woj. śląskiego oraz w zależnosci od tematyki na osoby w wieku od 18 do 65 roku życia, osoby młode w wieku od 18 do 29 roku życia, przedsiębiorców, należy uwzględnić również targetowanie behawioralne. 4) Wykonawca odpowiada za stworzenie projektu graficznego i treści reklam użytych w ramach kampanii – do akceptacji Zamawiającego. 5) Okres promocji w mediach społecznościowych: kampania w mediach społecznościowych będzie prowadzona w czterech trwających maksymalnie miesiąc (4 tygodnie) odsłonach. Każda z 4 odsłon kampanii zacznie się na min. 3 dni przed planowaną datą wydania kolejnych Biuletynów Informacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w SIWZ
w Rozdziale II " Opis przedmiotu Zamówienia".
II.5) Główny kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79416000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 116218,50
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:lub zakończenia: 2018-12-21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie: - 1 usługę polegającą na opracowaniu
i wydawaniu co najmniej 1 wydawnictwa ciągłego o numerze ISSN (należy podać tytuł wydawnictwa, nr ISSN, okres wydawania danego tytułu) o zasięgu co najmniej
1 województwa oraz - 1 usługę polegającą na realizacji co najmniej 1 kampanii promocyjnej/reklamowej w internecie* (obejmującej w całości lub części działania
w mediach społecznościowych) o zasięgu co najmniej 1 województwa (należy podać rok realizacji kampanii, przedmiot kampanii, nazwę zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana). * Za kampanię promocyjną/reklamową Zamawiający uznaje zespół działań marketingowych, obejmujący: stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii, zaprojektowanie materiałów na jej potrzeby (np. banerów, reklam, grafik, filmów), realizację kampanii oraz ich emisję w mediach (zaplanowanie i zakup mediów). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywane nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem: - w przypadku wydawnictwa ciągłego: tytułu wydawnictwa, nr ISSN, okresu wydawania danego tytułu; - w przypadku kampanii reklamowej w Internecie: roku realizacji kampanii, przedmiotu kampanii, nazwy zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana; oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Faktura VAT (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. 2) wykaże, iż dysponuje: - 1 osobą proponowaną jako Koordynator projektu – posiadającą doświadczenie w kierowaniu pracami redakcji przy co najmniej 2 wydaniach wydawnictwa ciagłego (ISSN) lub zwartego (ISBN) w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (należy podać tytuły i terminy publikacji), - 1 osobą proponowaną jako Grafik – posiadającą doświadczenie w projektowaniu graficznym, tj. posiadającą doświadczenie w tworzeniu grafiki do co najmniej 2 tytułów wydawnictw ciągłych (ISSN) lub zwartych (ISBN) – (należy podać tytuły i terminy publikacji) lub kampanii reklamowych w Internecie (należy podać rok realizacji kampanii, przedmiot kampanii, nazwę zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana) w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert,- 1 osobą proponowaną jako Dziennikarz – posiadającą doświadczenie w pisaniuco najmniej 10 tekstów (w tym min. 5 o tematyce Funduszy Europejskich i/lub rynku pracy) do wydawnictw ciągłych (ISSN) lub zwartych (ISBN), lub, które ukazały się w internecie w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (należy podać tytuły i terminy wydania wydawnictwa oraz tytuły tekstów) - 1 osobą proponowaną jako Specjalista ds. social media - posiadającą doświadczenie w tworzeniu treści dla 2 kampanii reklamowych przeprowadzonych w mediach społecznościowych w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (należy podać rok realizacji kampanii, przedmiot kampanii, nazwę zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana). - 1 osobą proponowaną jako Operator - posiadającą doświadczenie przy realizacji co najmniej 5 produkcji filmowych o długości minimum 30 sekund w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert. (należy podać rok realizacji produkcji filmowej, nazwę zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana, czas trwania produkcji filmowej oraz tytuł produkcji filmowej lub jej przedmiot np. spot promujący gminę X). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako: - koordynator projektu wraz z podaniem tytułów i terminów wydania wydawnictw oraz podstawą dysponowania, - grafik wraz z podaniem w przypadku wydawnictw: tytułów i terminów wydania wydawnictwa, w przypadku kampanii reklamowych internecie: roku realizacji kampanii, przedmiotu kampanii, nazwy zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana oraz podstawą dysponowania, - dziennikarz wraz z podaniem tytułów i terminów wydania wydawnictwa oraz tytułów tekstów oraz podstawą dysponowania,- specjalista ds. social media wraz z podaniem roku realizacji kampanii w internecie, przedmiotu kampanii, nazwy zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana oraz podstawą dysponowania. - operator wraz z podaniem roku realizacji produkcji filmowej, tytuł produkcji nazwę zleceniodawcy na rzecz, którego była wykonana, czas trwania produkcji filmowej oraz tytuł produkcji filmowej lub jej przedmiot np. spot promujący gminę X). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg Załącznika Nr 6 do SIWZ;
2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji
z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 14.6 SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.4)., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania: a)wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
nakład każdego wydania Biuletynu (wersja drukowana kolportowana jako insert do dziennika - nakład minimalny wynosi 18 000) 15,00
globalna liczba przekierowań do Biuletynu Informacyjnego w wersji on-line w wyniku działań reklamowych w social media 15,00
globalna liczba przekierowań do artykułów z Biuletynu Informacyjnego zamieszczonych na stronach wupkatowice.praca.gov.pl, rpo.wup-katowice.pl lub power.wup-katowice.pl w wyniku działań reklamowych w social media 5,00
globalna ilość obejrzeń materiałów wideo o długości przynajmniej 50% czasu trwania danego filmu 5,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie: koordynatora projektu, grafika, dziennikarza, specjalistę ds. social media oraz operatora, zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę bądź inną okoliczność dot. w/w personelu (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób proponowanych
w zastępstwie. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w/w personelu zostały określone
w SIWZ w pkt. 6.2.3 ppkt 2). Zmiana, o której mowa w pkt.1 nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Z up. Dyrektora
Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Katowicach
/ - / Marcin Biernat
Wicedyrektor
Katowice, 05 kwietnia 2018 r.