Przetarg nieograniczony PN/11/18

 
Wojewódzki Urząd Pracy: KOMPLEKSOWE ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW INFORMACYJNYCH DLA PRZEDSTAWICIELI PRZEDSIĘBIORCÓW I PRACODAWCÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ NA TERENIE WOJ. ŚLĄSKIEGO BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI PROJEKTU POZAKONKURSOWEGO PN.: PRACA Z EURESEM – TWOIM SUKCESEM!
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe 
 
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 
 
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Tak 
 
Nazwa projektu lub programu 
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL) 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie 
 
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, 
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
 
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie 
 
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Nie 
 
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie 
 
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie 
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. Kościuszki  30 , 40-048   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, , e-mail wup@wup-Katowice.pl, , faks -. 
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=191555 
 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne 
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): 
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej 
 
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): 
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym 
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) 
Tak 
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=191555 
 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia 
Tak 
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=191555 
 
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem 
Nie 
 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie 
Nie 
adres 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
pisemnie 
Adres: 
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice 
 
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne 
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE ZORGANIZOWANIE 
I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW INFORMACYJNYCH DLA PRZEDSTAWICIELI PRZEDSIĘBIORCÓW 
I PRACODAWCÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ NA TERENIE WOJ. ŚLĄSKIEGO BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI PROJEKTU POZAKONKURSOWEGO PN.: PRACA Z EURESEM – TWOIM SUKCESEM! 
 
Numer referencyjny: PN/11/18 
 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie 
 
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 
 
 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informacyjnych dla przedstawicieli przedsiębiorców i pracodawców prowadzących działalność gospodarczą na terenie woj. śląskiego będących uczestnikami projektu pozakonkursowego pn.: Praca z EURESem – Twoim sukcesem! współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny rynek pracy / Działanie 7.1. Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu, Poddziałanie 7.1.4 Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy 
i pozostających bez zatrudnienia - projekty pozakonkursowe EURES. Beneficjentem i realizatorem projektu jest Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach. W warsztatach informacyjnych wezmą udział przedstawiciele przedsiębiorców i pracodawców prowadzących działalność gospodarczą na terenie wszystkich powiatów woj. śląskiego. Rekrutację uczestników warsztatów przeprowadzi Wykonawca. W warsztatach nie mogą wziąć udziału przedstawiciele przedsiębiorców i pracodawców prowadzących działalność gospodarczą na terenie woj. śląskiego, którzy byli uczestnikami projektu pozakonkursowego pn.: Praca z EURESem – Twoim sukcesem! 
w roku 2017. Analogicznie do ww. zapisu osoby biorące udział w warsztatach informacyjnych w 2018 r. nie mogą wziąć udziału w warsztatach organizowanych w roku 2019. Lista osób biorących udział w warsztatach informacyjnych w 2017 r. zostanie przekazana w dniu podpisania umowy drogą mailową. Realizacja warsztatów: 1 warsztat w każdym mieście powiatowym woj. śląskiego w roku 2018 i 1 warsztat w każdym mieście powiatowym woj. śląskiego w roku 2019, co stanowi w sumie 31 warsztatów w roku 2018 oraz 31 warsztatów 
w roku 2019. Warsztaty w 2018 i 2019 roku muszą zakończyć się do dnia 15 grudnia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ 
 
 
II.5) Główny kod CPV: 80500000-9 
 
Dodatkowe kody CPV: 
 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 
Wartość bez VAT: 312554,40 
Waluta: 
PLN 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) 
 
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-15 
 
II.9) Informacje dodatkowe: 
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM 
I TECHNICZNYM 
 
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to 
z odrębnych przepisów 
 
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca: wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1065 z póżn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Dokument lub dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. 
 
Informacje dodatkowe 
 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
 
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Informacje dodatkowe 
 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
 
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca: wykaże, iż dysponuje 
4 osobami wskazanymi jako trenerzy, które będą prowadzić warsztaty informacyjne dla przedsiębiorców. Każdy 
z trenerów musi spełniać łącznie następujące kryteria: a) posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, b) legitymować się przeprowadzeniem, co najmniej 50 godzinami szkoleń/warsztatów/kursów w zakresie rynku pracy, procedur i zasad legalnego zatrudniania obcokrajowców w Polsce w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert c) posiadać min. 2 letni staż jako ekspert rynku pracy w prowadzeniu szkoleń, warsztatów lub kursów w zakresie rynku pracy. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię i nazwisko 4 osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako trenerzy, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia [punkt 2 a)], doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia (wskazanie wykonanych minimum 50 godzin szkoleń, z podaniem liczby wykonanych godzin, nazwą jednostki, dla której prowadził dany trener usługę grupową lub indywidualną) wraz z tematyką prowadzonych zajęć. [punkt 2 b)], oraz posiadać min. 2 latni staż jako ekspert rynku pracy [punkt 2 c)]. Niewykazanie spełnienia w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
 o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
 Informacje dodatkowe: 
 
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
 Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU
 W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie 
 
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ 
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, 
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 
 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ 
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, 
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
 
1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją 
o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika Nr 6 do SIWZ; 2. Aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych; 
 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ 
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, 
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 14.6 SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.4., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane 
w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
 
SEKCJA IV: PROCEDURA 
 
IV.1) OPIS 
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
Nie 
Informacja na temat wadium 
 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
 
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 
 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: 
 
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie 
 
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) 
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców: 
 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: 
Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
 
 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
 
 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert 
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych 
w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
Czas trwania: 
 
 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
 
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
 
IV.2.2) Kryteria 
 
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie trenera 1 10,00
Doświadczenie trenera 2 10,00
Doświadczenie trenera 3 10,00
Doświadczenie trenera 4 10,00
 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 
 
 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
 Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
 
 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 
 
 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
Czas trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje dodatkowe: 
 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie: - trenera wskazanego do prowadzenia warsztatów dla przedsiębiorców; Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się 
w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę trenera bądź innej okoliczności dot. trenera (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie do prowadzenia zajęć. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany trenera wraz
 z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz 
z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe trenera w zastępstwie. Zmiana, o której mowa w ust. 2 nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 
 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
 
Data: 2018-10-04, godzina: 11:00, 
 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Wskazać powody: 
 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
Język polski 
 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
 
 
 
  Z up. Dyrektora
Wojewódzkiego Urzędu Pracy
 w Katowicach
/ - / Tomasz Górski
   Wicedyrektor
 
 
 
 
Katowice, dnia 26.09.2018 r.
 
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku SIWZ
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 1 MB
Wytworzył:
(2018-09-26)
Udostępnił:
Chojnacka Elwira
(2018-09-26 12:30:22)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Załączniki w wersji edytowalnej
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 1 MB
Wytworzył:
(2018-09-26)
Udostępnił:
Chojnacka Elwira
(2018-09-26 12:32:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Romana Hachuła
(2018-09-26)
Udostępnił:
Chojnacka Elwira
(2018-09-26 12:38:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Chojnacka Elwira
(2018-09-26 12:39:23)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki