Wojewódzkie urzędy pracy zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy mogą realizować działania w zakresie pośrednictwa pracy wyłącznie o zasięgu ponadpowiatowym i we współpracy z właściwymi powiatowymi urzędami pracy.
Pracodawcy dokonują zgłoszenia wolnego miejsca pracy w jednym powiatowym urzędzie pracy, właściwym ze względu na siedzibę firmy lub miejsce wykonywania pracy lub w dowolnie wybranym przez siebie urzędzie. Ofertę można złożyć również elektronicznie za pośrednictwem strony https://www.praca.gov.pl
Poniżej załączono instrukcję dotyczącą elektronicznego zgłoszenia oferty pracy do powiatowego urzędu pracy.
Oferty pracy zgłaszane przez pracodawców do powiatowych urzędów pracy w całym kraju rejestrowane są w Centralnej Bazie Ofert Pracy, ogólnodostępnej na stronie: www.psz.praca.gov.pl.
Załącznik:
Instrukcja dotycząca zgłoszenia oferty pracy do powiatowego urzędu pracy